Termeni și condiții

Compania care administrează magazinul online www.badenmob.ro, este SC BADENMOB SRL, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J09/851/2004 și având Codul Unic de Înregistrare: RO 16861384, cu sediul social în Brăila, Str. Siriu nr. 9, punct de lucru DN 21, Km 10, Platforma Industrială Chișcani, Județul Brăila, Localitatea Chișcani.

Autorizații:
1. Autorizație de funcționare nr. 55/2024 emisă de Primăria Chișcani.
2. Autorizație mediu nr. 24/2024 emisă de Agenția pentru Protecția Mediului Brăila.

Folosirea acestui magazin online implică acceptarea Termenilor și Condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora.

Badenmob SRL își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o notificare prealabilă. Cea mai recentă versiune poate fi găsită accesând pagina "Termeni și conditii" din subsolul paginilor magazinului online.

Dreptul de autor
Întregul conținut al acestui website: imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date sunt proprietatea Badenmob SRL și sunt apărate de Legea dreptului de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al Badenmob SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

Accesul la informațiile din magazinul online
Se garantează tuturor utilizatorilor acces limitat, în interes personal, pe magazinul online www.badenmob.ro și nu le conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral magazinul online, de a reproduce parțial sau integral magazinul online, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata magazinul online în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei fără acordul prealabil scris al acesteia.

Limitarea răspunderii pentru produse și servicii
Societatea nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor prezentate și nu își asumă răspunderea pentru afișarea eronată a informațiilor privind disponibilitatea în stoc a produselor. Aceasta își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.

Limitarea răspunderii pentru prețuri
Ne rezervăm dreptul de a modifica, fără a anunța în prealabil, oricare dintre prețurile produselor, precum și de a elimina unele produse, de a le înlocui sau de a introduce altele noi. Prețurile prezentate includ TVA (19%), dar nu și cheltuielile de livrare, care sunt menționate separat.

Limitarea răspunderii pentru livrare
Livrarea produselor se face oriunde în România, în termen de maxim 21 de zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. Excepție fac cazurile de forță majoră (calamități, dezastre naturale, drumuri impracticabile, accidente etc.).

Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau de a anula livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii române.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, reprezentantul firmei de curierat va reveni încă o dată. Dacă nici de această dată nu poate efectua livrarea, va restabili contactul cu noi, iar comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Limitarea răspunderii pentru plată
Plata produselor comandate se poate efectua în avans, prin transfer bancar sau prin plata directă cu cardul, prin serviciile specializate de gestionare a plăților online sau prin numerar, la livrarea produselor. Produsele comandate trebuie achitate integral; în caz contrar, livrarea nu va fi realizată.

Limitarea răspunderii pentru garanția produselor
Produsele cumpărate prin intermediul acestui magazin online beneficiază de garanția practicată de furnizorul fiecărei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului (certificatul se găsește și în această secțiune), care asigură direct sau prin reprezentanții săi service pentru produsul respectiv.

Toate produsele sunt trimise cu desfacerea coletului la livrare și cu asigurare oferită de transportator/curier. Orice reclamație privind defecte cum ar fi ceramica spartă, sticla sau oglinda spartă, piese de PAL sau MDF ce prezintă lovituri, trebuie semnalate în prezența curierului și întocmit un Proces Verbal. În absența Procesului verbal, Badenmob nu își mai asumă nici un fel de responsabilitate în privința acestor defecte.

Limitarea responsabilității pentru comentariile utilizatorilor
Utilizatorii care vizitează magazinul online www.badenmob.ro pot face comentarii la adresa acestuia și a produselor pe care la oferă, care pot fi publicate pe magazinul online după aprobarea prealabilă a administratorului. Ne rezervăm dreptul de a nu publica pe magazinul online comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care tulbură în vreun fel viața privată a altor persoane, încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conțin viruși, texte vizând diverse campanii de promovare, scrisori în lanț, mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.

SC Badenmob SRL nu va purta responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată să plătească vreun fel de despăgubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau comunicări. În cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decât cele legate de procesul de cumpăre/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societății SC Badenmob SRL  dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum și dreptul de a le distribui oriunde în lume, prin orice mijloc. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe magazinul online, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii nici unei persoane. SC Badenmob SRL nu își asumă nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului acestor comentarii de către utilizatorii magazinului online, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe magazinul online.

Limitarea responsabilității pentru link-uri către alte magazine online, server, browser
Magazinul online www.badenmob.ro este găzduit de serverele unei terțe firme. SC Badenmob SRL nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe magazinul online indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale magazinului online, setări sau actualizări. SC Badenmob SRL nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor programe de navigare (browser) pentru vizitarea magazinului online www.badenmob.ro

Dreptul de returnare a produselor
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, Clientul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Clientul are dreptul de a notifica în scris că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv anume, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Notificarea se face la următoarea adresa de e-mail: silviu@badenmob.ro.

Produsul poate fi returnat în acest termen, numai în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură, clientul suportând cheltuielile de expediție conform legilor române.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.Toate cheltuielile de transport sunt suportate de client.

Protecția datelor personale
SC Badenmob SRL respectă caracterul privat și securitatea prelucrării datelor cu caracter personal ale fiecărei persoane care vizitează sau comandă produse pe acest site fiind înregistrată sub Nr. 12482 la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, SC Badenmob SRL  va administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre Dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este: înscrierea acestor date în documentele fiscale emise de societate conform legii și informarea Dumneavoastră. Sunteți obligat să furnizați datele, acestea fiind necesare pentru a putea fi contactat, pentru a putea fi emise documentele tranzacției și pentru a vă putea fi livrată comanda. Refuzul Dumneavoastră duce la imposibilitatea procesării comenzilor lansate către magazinul www.badenmob.ro. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către SC Badenmob SRL și sunt comunicate (parțial) doar următorilor destinatari:

  • Compania de curierat rapid care livrează produsele

  • Compania care asigură service-ul, în cazul produselor care necesită instalare / intervenții în termenul de garanție la domiciliu și

  • Instituțiilor bancare sau financiare, în cazul plăților cu cardul (online sau direct în showroom).

Dacă doriți să primiți informații despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de firma noastră este necesar să bifați căsuța de abonare la newsletter în contul dvs. pe www.badenmob.ro. În cazul în care doriți ulterior să renunțați să primiți comunicări de la noi, vă rugăm să vă dezabonați, folosind link-ul de dezabonare existent în fiecare newsletter.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată trimisă pe adresa societății sau adresa de e-mail a societății, care pot fi găsite în pagina de contact. Trebuie însă precizat că, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare, datele dvs. personale nu pot fi șterse din documentele financiare, fiscale și de gestiune emise de societate, aceste prelucrări având caracter obligatoriu, iar Legea nr. 677/2001 prevede exluderea dreptului de opoziție în acest caz. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.

Securitatea datelor personale
Datele tale personale vor fi folosite de SC Badenmob SRl numai în scopul declarat al acestui website, în conformitate cu prevederile legale.

Informațiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții, buletinele informative periodice etc. SC Badenmob SRL se obligă să nu facă publice sau să vândă bazele de date conținând informații referitoare la datele personale.

Datele personale pot fi transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale, numai la solicitarea justificată a acestora.

Securitatea informațiilor
Nivelul de securitate a tranzacțiilor, a sesiunilor de cumpărare și de introducere a datelor personale este în conformitate cu cerințele acestei industrii pe plan mondial. Acest magazin folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află sub controlul nostru prin securizarea platformei cu Cross-Site Scripting.
SC Badenmob SRL nu își asumă însă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de bug-uri, atacuri de tip “hacking” sau erori ale softului cu care este conceput și găzduit magazinul.

Promoții și concursuri
SC Badenmob SRL stabilește regulamentele promoțiilor și concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți prin intermediul magazinului online propriu sau prin mesaje folosind poșta electronică. De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site. De asemenea, promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil. SC Badenmob SRL nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o poate întrerupe sau anula în orice moment fără nicio notificare prealabilă.

Litigii și dispoziții finale
Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe www.badenmob.ro sau de informațiile prezentate pe acest magazin online și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor române de judecată de la sediul vânzătorului.

Clientul își asumă în totalitate aceste riscuri odată ce își exprimă acordul față de acest Contract cu Clienții.

Garanția Produselor
Produsele beneficiază de garanție doar dacă sunt însoțite de documentele ce atestă achiziția și de următorul certificat de garanție:
SC Badenmob SRL
Brăila, Str. Siriu nr. 9
Tel: +40 753 151 890

  • Certificat de garantie

  • Declarație de conformitate

  • Articol: Mobilier și Oglinzi de baie, Mobilier Bucătărie Badenmob

  • Termen de garanție: 2 ani (de la data livrării)

Orice componentă cu defecte de fabricație sau de material va fi reparată sau schimbată în mod gratuit conform legii O.G. nr. 21/1992 plus O.G. nr. 140/2021. Articolele schimbate devin proprietatea noastră.

Nu se acordă garanție pentru defecțiuni cauzate de:

  • Montare incorectă

  • Montarea de către cumpărător sau personal necalificat

  • Calamități naturale

  • Întreținere necorespunzătoare

  • Expandarea pieselor

  • Neglijență în verificarea periodică a instalației sanitare

  • Uzură anormală

  • Deteriorări de genul zgârieturilor, șocurilor sau rupturilor părților componente

  • Schimbarea stării produsului prin decupaje sau tăieturi ulterioare cumpărării

  • Fluctuații în rețeaua electrică

Banda LED sau becurile sunt consumabile și nu fac obiectul garanției.

Vă rugăm să verificați cu atenție produsul înainte de cumpărare (în cazul comerțului online, înainte de preluarea comenzii, cu verificare colet la deschidere), deoarece nu se vor schimba articolele ce prezintă urme de loviri sau accidentări.

După fiecare utilizare vă rugăm să ștergeți mobilierul de surplusul de apă cu o cârpă moale și nu lăsați să stea pe mobilier picături de apă. Nu folosiți pentru ștergere substanțe chimice (acetonă, diluant, detergenți). Aerisiți încăperea dacă sunt aburi. Nu se acordă garanție pentru produsele cu urmă de rugină.

Nu începeți montajul până ce nu verificați că aveți toate componentele conform instrucțiunii de montaj, lipsa oricărui component trebuie reclamată înainte să începeți montajul. Dacă deteriorați piesele în timpul montajului, opțiunea de retur se va face cu suportarea costului de aducere la conformitate.

Pentru acordarea garanției, reparare sau înlocuire, vă rugăm să aduceți produsul la service-ul autorizat SC Badenmon SRL din:

Jud. Brăila, Loc. Chișcani, Platforma Industrială Combinat, România
Tel. +40 753 151 890.

În caz de neconformitate a bunurior, se vor schimba, cu titlu gratuit, piesele afectate după caz. Durata medie de reparație este de 15 zile. Timpul în care produsul este în service prelungește durata garanției. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevăzută în garanția comercială de durabilitate începe să curgă de la data înlocuirii. Durata medie de viață este de 5 ani.

Producător: SC Badenmob SRL
Notă: Am primit mobilierul în condiții bune, însoțit de prezentul certificat de garanție și de factură sau bon fiscal (nu se acordă garanție fără a prezenta factura și bonul fiscal în original). Pentru comerț online, certificatul de garanție este valabil fără semnătura Cumpărător sau Vânzător.
Semnatură Cumpărător
Semnatură Vânzător

Noi, SC Badenmob SRL Brăila, declarăm pe proprie răspundere că mobilierele de baie sunt în conformitate cu următoarele standarde sau acte normative: STAS 770-91 și STAS 5223-93. În OUG 140/2021 se specifică următoarele drepturi:

Măsurile corective în caz de neconformitate
(1) În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.

(2) Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:

a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;

b) gravitatea neconformității; sau

c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și b).

(4) Consumatorul are dreptul fie să obțină o reducere proporțională a prețului în conformitate cu art. 13, fie să obțină încetarea contractului de vânzare în conformitate cu art. 14, în oricare dintre următoarele cazuri:

a) vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparația sau înlocuirea potrivit prevederilor art. 12 alin. (2)-(4) sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor alin. (3);

b) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;

c) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;

d) vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.

(5) Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.

(6) Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părți restante din prețul bunurilor sau a unei părți a acesteia până în momentul în care vânzătorul își va fi îndeplinit obligațiile care îi revin în temeiul prezentei ordonanțe de urgență.

(7) Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

(8) După expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (1), consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea bunurilor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condițiile legii.

Plata online cu card bancar prin euPlătesc
Plata în rate prin euPlătesc (comision 5%)
Ordin de plată sau Numerar, la livrare
Îți livrăm produsele de mobilier comandate în max. 48 de ore de la plasarea comenzii pe site.

Totuși, pentru produsele realizate pe comandă specială, termenul de livrare poate varia în funcție de complexitatea comenzii. În acest caz, consilierul pe care ți-l vom aloca îți va explica toate detaliile.
Ne dorim să fiți pe deplin mulțumiți de mobilierul pe care l-ați comandat de la noi.

De aceea, vă oferim posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora.